30 Aralık 2010 Perşembe

Elveda 2010


  Merhaba 2010,
  Söze nasıl başlasam bilmiyorum…Öncelikle hayatımın en acayip (berbat demediğim için şanslısın) yılıyıdın.
Üniversiteye başladığım 2009 yılının devamıydın sen.Lise hayatım boyunca hep filmlerde,dizilerde ki gibi düşündüğüm üniversitenin aslında beş para etmez bir ortam olduğunu sende anladım ben.Hayatıma giren tüm iki yüzlü insanları yine sende tanıdım.sende tattım aşkı, sevgiyi, yalanı, riyakarlığı… Sende kaybettim saflığı,temizliği,çocukluğu…Hayatımın en garip yılıydın 2010.En güzel anılarımı sende yaşadığım gibi en kötü anılarımı da sende yaşadım.en büyük hatalarımı yine sende yaptım.güldüm,ağladım,hüzünlendim,aşk acısı çektim vs. ama hepsinin yanında sende büyüdüm 2010…
  Nasıl olduysa hayatımın en garip yılı olma özelliğinin yanında en önemli yılıyıdın. Kendim ve hayatım hakkında ki önemli soruların cevabını sende buldum. En büyük hatalarımı sende yaptım ve sonuçlarını fazlasıyla çektim,bedelini de “o”nu kaybederek ödedim… Üniversitenin aslında o hep hayalini kurduğum muhteşem ortam olmadığını sende anladım.üniversite sadece bir araçtı.bir basamak tı; olgunlaşmak ve hayallerimi gerçekleştirmek için. En güzel anılarım 2010’un yağmurlu istiklal sokaklarına yazıldı… Son ayında beni çok sarstın 2010. Bana aslında çok saçma şeylere üzüldüğümü hatırlattın.aileden ve sağlıktan daha önemli bir şey olmadığını ve hiç kimsenin beni ben istemedikçe üzemeyeceğini gösterdin.
  Teşekkürler 2010.Hayatımın içine ettiğin ve aynı zamanda hayatımı güzelleştirdiğin için çok teşekkürler. Senin sayende artık çoğu şeyin cevabını bilen,ne yapmam gerektiğini bilen yetişkin biriyim.büyümeme ve olgunlaşmama katkıda bulunduğun için teşekkürler… Hatalarım ve doğrularımla!

                                                                                             ELVEDA 2010
                                                                                                                                     Koray Tansu İlhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder