18 Ocak 2011 Salı

Gülçin-Ara Ara


14 yaşında ortaokul öğrencisi bir velettim Hepsi grubu çıktığında.2005 yılında teenage yaşlarında olan bizler için çok kaliteli ve farklı bir işle çıkmışlardı karşımıza.Hatırlıyorum da derste herkes o gruptan ve kliplerinden bahsediyordu.Okul gezilerinde onların şakıları çalıyordu otobüslerde.Ne günlerdi be :D Çocuktuk işte.Büyüdükçe saçma gelmeye hatta sinir bozucu gelmeye başlamıştı Hepsi grubu.İçlerinde biri vardı.Sivriliyordu aralarında.Daha güçlü ve güzel bir sese sahipti.Bir ışığı vardı.Sonra ayrıldı gruptan.İşte o gün bu gündür hep o kişinin yani Gülçin'in tek başına çıkaracağı albümü bekledim.Ve az önce ilk kez şarkısını dinledim,klibini izledim.Çok başarılıydı.Ses,Görüntü vs. hepsi çok güzel.Bravo adını verdiği albümden çıkan ilk single'ının adı "ara ara".Umarım tek başına devam edeceği bu yolda hep başarılı olur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder