8 Şubat 2011 Salı

Gece Evi Serisi-Uyanmış



   House Of Night Serisinin son kitabı Uyanmış karşınızda! Geçtiğimiz ay raflarda yerini alan ve aylardır herkesin merakla beklediği  Uyanmış’ı açıkçası herkes kadar heyecanla beklemedim.Çünkü bana göre Gece Evi Serisi ilerledikçe biraz daha sıkıcı bir hal almaya başlamıştı.Ancak kitapçıda görünce “Eh,7 kitabını okudum,sonuncuyu da okuyayım” mantığıyla alıp okumaya başladım.Serinin 7.kitabının sonunda bilindiği gibi Kitabın baş kahramanı Zoey Redbird ve onun Savaşçısı Stark,Nyx’in öbür aleminde Kanatlı Adonis diye tabir ettiğimiz Kalona ile savaşmış ve galip çıkıp tekrar bu dünyaya dönmüşlerdi.Bu kitapta ise tüm bu olanların ardından Zoey ve arkadaşlarının biraz olsun inzivaya çekilmeleri,ardından gelen şok bir ölümle tekrar kendilerini savaşın tam göbeğinde bulmalarını konu alıyor! Bilginiz olsun,bu şok ölüm beni ziyadesiyle üzdü J Ayrıca sevgili Alaycı Kuşumuz Rephaim ve Stevie Rae arasındaki  olaylar iyice kızışıyor.Kitabın sonlarına doğru ise aklımdaki şey gerçekleşiyor,bizi büyük bir sürpriz karşılıyor.Son kitap diye bildiğim Uyanmış’ta hikaye yine son bulmuyor ve beklenmedik  bir ölümle daha hikaye birkaç kitap daha ilerleyeceğe benziyor.
   Serinin bana göre en sıkıcı kitabı olan Yanmış’ın ardından hikayenin akıcılığının arttığı Uyanmış’ı beğendim! Eğer House Of Night okuyucuysusanız bu kitabı kaçırmayın…

                                                                                      Koray Tansu İlhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder