28 Mayıs 2011 Cumartesi

Yazın Önde Gelen Etkinlikleri


Uzun zamandır blogspot'a pek bakmıyorum.Bakmamama mukabil kültür-sanat haberleri de paylaşmıyorum. Bu yazıyla uzun sessizliğimi bozayım en iyisi.
En son paylaştığıma bakarsanız İstanbul Üniversitesi Bahar Şenlikleri'ni görebilirsiniz.Bir İÜ'lü olarak festivale katıldım ve şunu söylesem hiç abartmamış olurum: İÜ'nün son yıllarda yaptığı en rezil(buraya daha farklı kelimelerde koyabilirsiniz. bkz:berbat,iğrenç vs.) bahar festivaliydi.En başta tüm halka açık bir festivaldi. İpini koparan kampüse girebiliyordu.Buna avcılar'ın apaçileri de dahil! Gelen sanatçıları önceki post'umda paylaşmıştım.Çok çok kötü bir sanatçı organizasyonuydu.Bu 2. Festival alanındaki yeme-içme standları? Değinmiyorum bile varın gerisini siz anlayın.
Bir kaç gün sonra yaz geliyor! Tabi sağanak yağmurlarla birlikte.Ancak bu yazın tüm o etkinliklerine gölge düşüremez. Bu sene çok önemli isimler İstanbul'da konser verecekler bilindiği gibi.Bunlardan öne çıkanları şöyle: Amy Winhouse,Elton John,Ricky Martin,James Blunt
Temmuzda ise Caz Festivali'nin başlayacağını belirtmek isterim.Muhteşem bir program bizi beklemekte.
Son olarak +24 yasağının kalktığını ve artık 18-24 yaş aralığındaki tüm gençlerin One Love,Freshtival(ki tam olarak şu saniyelerde gerçekleşmekte) ve diğer içkili festival ve etkinliklere tekrar katılabildiğini belirteyim.Yaşasın özgürlük :) Şimdilik bu kadar.İlerleyen zamanlarda yeni haberleri buradan takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder