30 Temmuz 2010 Cuma

Tarkan-Adımı Kalbine Yaz


Adımı Kalbine Yaz! Tarkanın 2007 yılında çıkardığı Metamorfoz isimli albümünün ardından merakla beklenen albümü “Adımı Kalbime Yaz” dün itibariyle müzik marketlerde yerini aldı.
   Tarkan albüm yayınlanmadan önce dinleyicilerine sürpriz yaparak şarkıların kısa versiyonlarını internette yayınladı.Kısa versiyonlar dinlendikten sonra  yorumlar başladı.İyi yorumlar olduğu gibi kötü yorumlarda vardı.
   Elbette bende şarkıların kısa versiyonlarını dinledim fakat daha önce kısa versiyonları yayınlanan şarkıların uzun versiyonlarıyla farklılıklar gösterdiğini bildiğim için yorum yapmanın erken olduğunu düşünüp albümün çıkmasını bekledim .Albüm çıkar çıkmaz alıp dinledim.Şunu söylemeliyim ki beklediğim gibi bir albüm olmamış. Nasıl bir albüm bekliyordum? Elbette karma ve dudu albümü gibi çoşkulu şarkılarla dolu bir albüm. Albüm öncekilere göre daha slow  şarkılar içeriyor.Benim şahsi yorumum ise albümdeki  bir şarkı hariç (ki oda usta-çırak adlı şarkı) bütün şarkıların çok güzel olduğu.Özellikle albüme adını veren “Adımı Kalbine Yaz” adlı şarkı dünden beri dilimden düşmemekle birlikte benim için özel şarkılar listeme bile girdi.Slow şarkıların yanı sıra albümde yer alan “öp” adlı şarkı önceki albümlerde yer alan şarkıları anımsatıyor…Güzel bir kliple yazın son ayında hit şarkılar arasına gireceğini düşünmekteyim…
   Her şey bir yana, türk pop müzik piyasası Soner Sarıkabadayı ve Serdar Ortaç’ın absürd şarkılarıyla dolmuşken Tarkan’ın her şarkısı ayrı derinliklere ve güzelliklere sahip “Adımı Kalbine Yaz” albümü ilaç gibi geldi…


                                                                                                                         Koray Tansu İlhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder