8 Nisan 2011 Cuma

4 Yıl Sonra Görüşürüz


20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim.İstanbul'da okuyorum.18-19 yaşlarımda Efes Pilsen One Love Festival,Freshtival,Rock'n Coke ve benzeri festivallere katılmaya başladım.Ta ki tüm gençlerin gençlik yıllarını etkileyecek "+24 Yasası" çıkana kadar.İçki satışı yapılan mekan ve festivallere 24 yaş altındaki kişilerin girmesini yasaklayan bir yasa +24 Yasası.Komik değil mi? 17-18-19 yaşımızda katılabildiğimiz (Rock'n Coke'a 14 yaştan itibaren katılınabiliyordu) festivallere 20-21-22-23 yaşlarında katılamıyoruz.Özgürlüğümüzün daha fazla kısıtlanabileceğini sanmıyorum ben.Sevdiğim grupları ve sanatçıları sırf içkili mekanda diye dinleyemeyeceksem artık ben daha fazla konuşmasamda olur.2 yıl önce evlenip,3 çocuk yapıp bir de üstüne silah alabilirdim ancak içkili mekanda konser cızzzzz! Teşekkürler özgürlükler ülkesi Türkiye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder