9 Nisan 2011 Cumartesi

Femme Fatale'nin Farkı


Britney Spears çok merak edilen albümü Femme Fatale isimli albümünün kapak resmini twitter hesabında yayınladığında hayal kırıklığına uğramış ve "tipik britney" demiştim.ben nereden bilebilirim albümün içeriğinin bu kadar farklı olacağını.Bir kaç hafta oldu albüm piyasaya çıkalı ancak ben şimdi dinleyebildim.Hold It Against Me şarkısı mükemmeldi,klibi de keza öyleydi.Ancak diğer şarkıların bu kadar "Anti Britney" olacağını tahmin etmemiştim.Cidden güzel bir albümle karşı karşıyayız.Tabiri caizse kıpır kıpır bir albüm.Her şarkı ayrı ayrı güzel. Benim şu an için favorim Criminal şarkısı.Britney'nin önceki soundundan tamamiyle farklı bir şarkı. Dinlemediyseniz hemen albümü edinin ve dinleyin...

Bunlarda Hold It Against Me ve geçtiğimiz günlerde çıkan yeni klip "Till The World Ends"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder